Cyclus na miskraam

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Wij zijn een pasgetrouwd stel. Ook heb ongeveer vijf weken geleden een miskraam gehad en sindsdien ben ik elke twee weken ongesteld. is dit normaal? Kan hier wat aangedaan worden?

Antwoord

Na een miskraam kan de cyclus even wat van slag zijn. Maar wannneer de cyclus afwijkend blijft van daarvoor is het een reden een keer naar de huisarts te gaan om dit probleem te bespreken.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medischmenstruatiemiskraam