Pas heb ik een antwoord gehad van drs. Hildering over een ingegroeide haar (...)

drs. P. C. Hildering | Geen reacties | 11-10-2008| 00:00

Vraag

Pas heb ik een antwoord gehad van drs. Hildering over een ingegroeide haar. Nu is de ontsteking geheel verdwenen, maar de huid is bruin (soort moedervlekachtig), wel gewoon glad en ik voel dat er nog wel iets onder zit. Kan ik dit gewoon laten zitten of moet ik dit toch echt weg laten halen?


Antwoord

In principe kun je het gewoon laten zitten, als het geen klachten geeft en niet verandert.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

medisch

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. P. C. Hildering

  • Geboortedatum:
    24-04-1953
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
158 artikelen
drs. P. C. Hildering

Bijzonderheden:

Dokter Hildering is op 15 januari 2021 overleden.


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Klasgenoot heeft zich van het leven beroofd

Ik ben een meisje van 16 jaar. Vorig jaar heeft een klasgenoot van mij zich van het leven beroofd. De klasgenoot in kwestie zou vlak daarvoor tot bekering zijn gekomen. In de klas wordt er best veel o...
Geen reacties
11-10-2018

Naar een osteopaat

Kunt u mij wat meer vertellen over het werk van een osteopaat? En is het verantwoord om daar als christen naar toe te gaan?
Geen reacties
11-10-2004

Stuifmeelkorreltjes

Klopt het dat stuifmeelkorreltjes de bloeddruk kunnen verhogen?
Geen reacties
11-10-2011
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag