Mijn vriend heeft bindingsangst

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriend heeft bindingsangst en durft niet eens aan trouwen te denken. Is daar een boek over?

Antwoord

Er zullen best wel boeken zijn die gaan over bindingsangst, maar dat weet ik zo niet. Trouwen is best wel een hele grote verandering in het leven van mensen. Mensen die wat onzekere zijn, kunnen dan heel bang zijn dat ze de verkeerde beslissing nemen. Als bindingsangst echt een rol speelt, dan zou ik hem willen adviseren om er eens met iemand over te gaan praten.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

bindingsangst