Preek van ds. Kempeneers

Ds. M.A. Kempeneers / Geen reacties

Vraag

Aan ds. Kempeneers Urk. Ik las uw antwoorden op Refoweb. Ik ben zelf niet de vraagsteller, Maar ik vind de antwoorden heel leerzaam. Is er ook een link via internet waarop ik een preek van u kan beluisteren? Ik heb gekeken via CGK Urk, maar vond daarbij niets.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller. Ds. Kempeneers staat in Elburg en niet op Urk. Diverse CGK-gemeenten hebben preken van hun eigen predikant of gastsprekers online staan. Zo is er op de website van de CGK Genemuiden ook een preek van ds. Kempeneers te beluisteren. Zie:
http://www.cgk-genemuiden.nl/index.php/preken

Ook op deze website staat een preek van ds. Kempeneers:

Verder is het een kwestie van zoeken via Google of de plaatselijk CGK-gemeenten.

Redactie Vragenrubriek

Ds. M.A. Kempeneers

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Katwijk aan Zee
  • Status:
    Inactief

Tags in dit artikel:

preek