Onenigheid door wantrouwen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

 Ik heb sinds acht maanden verkering met een hele lieve jongen, maar we hebben de laatste tijd veel onenigheid omdat hij verschrikkelijk jaloers en wantrouwend is tegen over mij. We zijn wel allebei erg zeker van elkaar, maar ik vind het steeds moeilijker om hiermee om te gaan. Kunt u mij advies geven?

Antwoord

Het is echt heel vervelend als één van beiden jaloers en wantrouwend is. En het vervelende is ook nog dat je dan precies het tegenovergestelde bereikt van wat je zou willen. Ik vind dat je tegen hem moet zeggen dat hij je moet leren vertrouwen omdat het anders ook geen leven is voor jou en dat je het dan echt daadwerkelijk uitmaakt.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

jaloersverkering