Borsten strelen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een paar maanden verkering met een hele lieve jongen. We zijn allebei 19, maar we moeten nog wel een paar jaar studeren en kunnen dus voorlopig in elk geval niet trouwen. Nu heb ik twee vragen. Is het op bijbelse grond af te raden dat mijn vriend mijn borsten streelt?

En dan de tweede vraag: Kunnen we daar beter nog mee wachten omdat we nog (als 't goed is) een hele tijd verkering zullen hebben?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Over het onderwerp hoever je mag gaan in verkeringstijd zijn erg veel antwoorden gegeven door mevrouw Hoek. Omdat deze vragen gerubriceerd zijn, is het antwoord eenvoudig terug te vinden. In grote lijnen adviseert mevrouw Hoek elkaar niet te gaan uitkleden.

Redactie Refoweb