Huwelijksinzegeningen

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Hoe zit het nu de Hersteld Hervormde gemeenten niet altijd in het bezit zijn van eigen kerken enzo, met huwelijksinzegeningen? Kun je zelf dan een dominee kiezen en een kerk huren?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Nee u kunt niet zomaar een dominee kiezen en een kerk huren, U dient contact op te nemen met de kerkenraad ter plaatse of met de dominee van uw gemeente of die van uw aanstaande vrouw.

Met vriendelijke groet,
ds. A. J. Schalkoort

Ds. A.J. Schalkoort

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Lunteren
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus-predikant