Zondebok binnen een gezin

drs. E.J. (Els) van Dijk / Geen reacties

Vraag

Ik zoek een boek over de functie van “zondebok binnen een gezin”. Weet iemand voor mij een titel?

Antwoord

Beste...

Helaas voor jou ken ik niet een boek speciaal over de zondebok in het gezin. Er is wel literatuur te vinden over pesten en de functie van de zondebok is dan één van de zaken die dan en passant wel worden behandeld.

Wel kan ik je verwijzen naar Stichting Chris (www.chris.nl). Wellicht dat je daar eens informatie kunt inwinnen. Daarnaast verwijs ik je naar de volgende website die verhelderende informatie geeft: www.bodemloos.com/informatie/parentificatie.htm

Sterkte met je zoektocht!

Drs. Els J. van Dijk

Lees meer artikelen over:

boeken