Vraagje voor Bert Noteboom. In de vragenrubriek is het al een paar keer over Sev...

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Vraagje voor Bert Noteboom. In de vragenrubriek is het al een paar keer over SevenFM gegaan. Deze zender ken ik niet, wel BrightFM. Kan ik deze zenders vergelijken en is BrightFM ook verantwoord om te luisteren?

Antwoord

Beste vragensteller,

BrightFM, ik wist niet eens dat het bestond. Zo maar een aantal schitterende initiatieven voor christelijke luisteraars. Wat een geweldige alternatieven voor de niet-christelijke zenders. Misschien ben je wel een meelezer die dit leest en dagelijks naar een Godslasterende zender luistert, je leest het goed: er is een alternatief voor je! Het mooie van Bright FM is dat het geschikt is voor een breed publiek en dat er veel in het Nederlands uitgezonden wordt. Het is mijns inziens verantwoord om naar deze zender te luisteren.

Ik hoop dat ze de ingezette lijn vast kunnen houden zonder ook maar enige concessie te doen aan het Woord van God!

Hartelijke groet,
Bert Noteboom

Lees meer artikelen over:

muziek