Oorspronkelijke doopformulier

Ds. C. Harinck / Geen reacties

Vraag

Ik kom via internet terecht op deze site en daar staat dat dominee C. Harinck antwoord geeft op je vragen. Nu heb ik ook een vraag voor deze dominee. Ik lees het boek van hem: “Ons doopformulier.” Daar haalt u delen uit van het oorspronkelijke doopformulier. Kan ik dat oorspronkelijke doopformulier ook ergens vinden of krijgen? Mij lijkt het erg mooi om dat te hebben.

Antwoord

Het oorspronkelijke doopformulier heb ik achterin de eerste uitgave van mijn boek “Ons Doopformulier” geplaatst. De uitgever vond dit in latere uitgaven niet meer nodig. De eerste uitgave is misschien nog antiquarisch te krijgen.

Ds. C. Harinck

Lees meer artikelen over:

doopformulier