Preek van ds. van Vlastuin

Ds. W. van Vlastuin / Geen reacties

Vraag

Beste ds. Van Vlastuin. Ik heb een vraag. U had het zondag 10 september over een boek dat al veel mensen geraakt had. Kunt u zeggen welk boek dat is?

Antwoord

Lastig, Ik weet even niet over welk boek het gaat. Als ik het kader weer weet waarin ik iets gezegd heb, wordt het gemakkelijker om me het voor de geest te halen.

Ds. W. van Vlastuin