Negatief over Judas

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Hoe komt het dat Judas altijd zo negatief wordt afgeschilderd? Door hem is Jezus toch gekruisigd en zijn de zonden christenen vergeven?

Antwoord

Dat is te lezen in de artikelen met de tag 'Judas'.

1 reactie
Huisje_op_de_hei
Is Jezus zelf dan erg positief over Judas?

Mattheüs 26 vers 24:,, De Zoon des mensen gaat wel heen zoals over Hem geschreven is, maar wee die mens door wie de Zoon des mensen verraden wordt! Het zou goed voor die mens zijn als hij niet geboren was.
Je kunt op dit bericht reageren. Klik hier om in te loggen.