Geloof van zwaar gehandicapte

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn broertje is zwaar gehandicapt en ik worstel met zijn ziel. Hij kan zelf niet bidden zoals het behoort. Hij kan ook niet naar de kerk, hoort de preken niet helemaal en hij volgt het Bijbellezen niet. Hoe kan hij dan bekeerd worden? Als hij nu sterven moet, kan hij dat dan? En hoe zit dat met kinderen die in de moederschoot overleden?

Antwoord

Dat is te lezen in deze artikelen:

Wil je nog meer informatie, bekijk dan ook eens de vraag en antwoorden onder de tags 'Handicap' en 'Jonggestorven kinderen'.