Het Lam met 144.000 mensen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zag het Lam op de berg Sion staan, samen met 144.000 mensen. Op hun voorhoofd stond de naam van het Lam en de naam van zijn Vader (Openbaring 14:1). Betekent dit dat er 144.000 mensen behouden  worden? Ook staat er in de Bijbel dat er een schare zal zijn die niemand tellen kan. Het boek Openbaring is heel moeilijk te begrijpen, heeft een dominee tips voor uitleg van Openbaring?

Antwoord

Dat is te lezen in de artikelen met het thema '144.000'.

Meer vragen en antwoorden over het laatste bijbelboek vind je onder de tag 'Openbaring'.