Kerk in Zwolle

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik wil lid worden van een katholieke of orthodoxe kerk in Zwolle, maar hoe? Ik kom niet uit een gelovig gezin en weet niet hoe ik contact op kan nemen met de kerk. En kan iemand vertellen hoe je gedoopt kan worden?

Antwoord

In Zwolle staan tientallen kerken, dus je hebt keuze genoeg. Zie 'Alle kerken van Zwolle'. Als je op zoek bent naar een orthodoxe kerk zouden wij je in ieder geval twee kerkelijke gemeenten willen en kunnen aanbevelen. 1. De Gereformeerde Gemeenten en 2. de Gereformeerde Kerk (hersteld). Op hun website vindt je een emailadres voor het leggen van contact. Daar kun je je vragen stellen, ook over de doop.

Redactie Vragenrubriek