Ongemakken rond menstruatie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kunnen hormonen er toe lijden dat je lichamelijke klachten, ongemakken ervaart? Rondom menstruatie ervaar ik dat ik allerlei klachten krijg die ik normaliter niet heb. Niet de normale menstruatieklachten maar meer een somber gevoel, pijn op allerlei plaatsen die niet in verband staan met je maandstond.

Antwoord

Hier kun je meer lezen over alle ongemakjes rond de menstruele perikelen.