Opname van gemeente, komst van antichrist en duizendjarig vrederijk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is de visie van refomatorische christenen op de wederkomst? Evangelische christenen zien bijvoorbeeld de opname van de gemeente vóór de komst van de antichrist en een duizendjarig vrederijk vóór het definitieve oordeel. Is dat bij reformatorische christenen ook het geval?

Antwoord

Over deze onderwerpen zijn al veel vragen gesteld en antwoorden gegeven door onze panelleden.

Ze zijn hier verzameld: