Geïnteresseerd in Openbaring

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben erg geïnteresseerd in het boek Openbaring omdat ik nu zoveel dingen zie in de wereld die verteld worden in dit bijbelboek. Kunt u wat uitleg geven over dit bijbelboek? Ik wil me graag verdiepen in Zijn Woord om zo goed mogelijk voorbereid te zijn, want ik wil bij Zijn Koninkrijk horen.

Antwoord

Los van het boek Openbaring zegt ook de Heere Jezus dat we voorbereid moeten zijn op Zijn wederkomst. Over de wederkomst en de dingen die daaraan vooraf gaan zijn al tientallen vragen gesteld in deze rubriek:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/wederkomst

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/openbaring

1 reactie
Zv70
Leestip: Het meesterwerk van God (Henk Binnendijk).