Liever dieren dan mensen

Ds. H. van der Ham / Geen reacties

Vraag

Ik geloof dat ik meer van dieren hou dan van mensen. Ze stellen je nooit teleur en mensen wel. Is dit verkeerd?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ze zeggen weleens: Hoe meer je mensen leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden. Soms kan ik dat begrijpen. Maar... de Heere zegt in Zijn Woord: Heb uw naaste lief als uzelf. Dat is de juiste, Bijbelse richtlijn.

Hartelijke groet,
Ds. H. van der Ham

Lees meer artikelen over:

dieren