E. W. Hengstenberg en Edward Joseph Young

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kan iemand die daar mee bekend is een gedegen mening geven over de werken van E. W. Hengstenberg en Edward Joseph Young? Dat kan me hopelijk wat helpen.

Antwoord

We kunnen in ons panel niet zo snel iemand vinden die bekend is met de werken van beide mannen. Wikipedia biedt de nodige informatie en anders is het goed om er zelf kennis van te nemen met de Bijbel er naast.