Henricus Groenewegen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wie was Henricus Groenewegen en wat leerde hij?

Antwoord

Terug in de tijd

Geachte mevrouw Marijke Rots. Inmiddels ben ik twee hulpverleners verder. De eerste hulpverlener was niet zo vaardig op zijn vakgebied. Ook wilde hij geen actie ondernemen om mijn persoonlijke situati...
In het verleden heb ik, tot mijn spijt, meerdere mannen oraal bevredigd. Nu las ik onlangs dat je hierdoor besmet kunt raken met het HPV-virus, wat vervolgens keelkanker kan veroorzaken. Is deze infor...
4 reacties
Mag je als meisje op bepaalde plaatsen je haar wegscheren? Maakt de plek nog uit? Bijvoorbeeld oksels of bikinilijn?