Aderontsteking

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik heb een aderontsteking in mijn been. Wat kun je daar het beste aan doen, wel veel beweging of juist niet? De berichten op internet zijn nogal tegenstrijdig. Hoe lang kan het duren en is het gevaarlijk? Hoe groot is de kans op trombose?

Antwoord

In deze link, staat alles over een aderontsteking. De kans op thombose is afhankelijk van de plek en de grootte van de aderontsteking. Gewoon bewegen is prima!

Groeten,
José de Jongh-van Hoof

Lees meer artikelen over:

medisch