Kinderdoop naast besnijdenis en niet in plaats van

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vraag voor ds. M. van Campen. Afgelopen zondag was ik onder uw gehoor tijdens een doopdienst. En tijdens het lezen van het formulier zei u dat de kinderdoop naast de besnijdenis gekomen is en niet in plaats van. Kunt u mij uitleggen waarom?

Antwoord

Vanwege drukke werkzaamheden heeft ds. Van Campen zijn werkzaamheden voor de vragenrubriek moeten neerleggen. Deze vraag kan aan hem voorgelegd worden via de website van zijn gemeente.

Zie ook dit antwoord van ds. Jonker over deze vraag.

Lees meer artikelen over:

doopformulier