Christelijke psycholoog

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben op zoek naar een fijne, christelijke psycholoog in de omgeving van Veenendaal die ook qua tarieven gunstig is. Kunt u mij hier een advies voor geven? Het is namelijk zo dat ik al een lange periode veel moeilijkheden heb met mijn relatie. Ik voel me totaal niet meer gelukkig. Ik heb hier al vaak met mijn vriend over gepraat maar dit verandert niets aan de situatie. U zult misschien denken dat het een logische stap is om de relatie te verbreken, maar wat er allemaal op seksueel gebied gebeurd is, weerhoudt mij hiervan. Mede doordat mijn vriend wel graag verder met mij wil denk ik niet dat het goed is om de relatie te verbreken. Wij hebben al als man en vrouw geleefd. Aangezien ik geen andere mensen ken waarmee ik hierover durf te praten, lijkt het mij het beste om hulp te zoeken bij een deskundig iemand.

Antwoord

Wij hebben iemand voor je gevonden in Veenendaal. Voor de contactgegevens en het tarief kun je mailen naar vragen@refoweb.nl