Moedervlek

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Ik heb best wat moedervlekken, vooral op mijn armen. Op mijn arm zit ook een grote moedervlek (5 mm doorsnee) waar ook zwarte haren uit groeien. Omdat ik dit niet mooi vind staan, epileer ik die haren altijd uit mijn moedervlek. Nu las ik later ergens dat dat eigenlijk niet mag, omdat de moedervlek dan kan gaan ontsteken (als het haartje in gaat groeien). Op internet zeggen sommigen dat het wel mag, terwijl ergens anders weer staat dat het niet mag. Kan het kwaad als ik de haren uit mijn moedervlek trek?

Antwoord

Beste vragensteller,

Het kan mijns inziens absoluut geen kwaad om haren uit een moedervlek te trekken.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

beharingmoedervlek