Natte droom

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Hoe moet ik hiermee omgaan? Ik weet niet wat de oorzaak kan zijn. Wat er gebeurt, wil ik niet! Namelijk, in het huwelijk gebeurde dit nooit, maar sinds ik gescheiden ben (het is nu een jaar of misschien iets langer geleden begonnen) kom ik klaar in mijn slaap. Zeker in het begin waren er in erotische dromen. Dat is inmiddels verdwenen, maar het probleem blijft (wel met grotere tussenpozen). Ik ben erg bang dat ik hiermee tegen God zondig.

Antwoord

1 reactie
Daniel
Beste vraagsteller, kan ook vraagstelster zijn, hoe kun je in je dromen tegen God zondigen...?
Niemand is de baas over zijn of haar dromen, dat is alleen God.