Moeilijk klaarkomen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij zijn al een aantal jaren getrouwd en zijn ouders van een kindje, maar mijn man heeft al een enige tijd dat hij in mij moeilijk kan klaarkomen. Dat maakt hem onzeker. Wat kan dat zijn?

Antwoord

Het is onmogelijk om zonder verdere gegevens en op afstand hier ook maar iets zinnigs over te zeggen. Een goed gesprek met een arts of hulpverlener (b.v. seksuoloog) die tijdens dit consult kan doorvragen, is het enige advies dat wij op dit moment kunnen geven.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

orgasme