Verwarring over verschillen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik wil graag iets vragen aan ds. Heikamp. Ik kom nu al enige jaren in aanraking met de ger. gezindte en ik moet zeggen dat de verschillen die er onderling zijn, mij erg verwarren. Nu hoorde ik van u, dat u nogal afwijzend staat t.o.v. de Jij daar!-bijeenkomsten. Ik heb daarom eens op de bewuste site gekeken en ook een paar lezingen beluisterd (o.a. die van ds. Van Leeuwen uit Valburg op 13 jan.) en mijn verwarring is alleen maar toegenomen. Ik zou u willen vragen wat er mis is met deze avonden. Enz.

Antwoord

We hebben begrepen van ds. Heikamp dat zijn uitspraak in de betreffende gemeente voor enige onrust heeft gezorgd. De dominee wil daarom liever persoonlijk reageren richting deze vraagsteller. Dat kan via vragen@refoweb.nl

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

jijdaar