Bijbel niet verzonnen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe kunnen we bewijzen dat de Bijbel niet verzonnen is?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik heb pas Char het medium gezien op tv. Ze was even in gedachten en haalde vervolgens zo de namen (geesten) van een paar overleden familieleden van iemand naar voren. Die wisten precies te vertellen ...
Mijn ouders zijn sinds 2004 gescheiden omdat mijn vader meerdere keren vreemd is gegaan (overspel). Vele avonden hebben we niet kunnen slapen omdat mijn ouders elkaar de in de haren vlogen. Zelfs wij ...
Waarom is in de Jongbloededitie in de berijmde Psalm 63:2 het woord “wierd” vervangen door “werd” en in Psalm 46:1, Psalm 51:8, Psalm 116:3 en Psalm 119:32 niet? Is erin Psalm 63 sprake van een bewust...