Nog meer dan Strattera

drs. A. Meijer / 1 reactie

Vraag

Ik stel u weer een vraag op het antwoord wat uw geeft om mijn vraag over Strattera. Ik heb eerst Ritalin geslikt, dat had geen effect op mij. Ik werd er onrustig er drukker van. Verder heb ik nooit iets anders geslikt, behalve Risperdal. Zijn er nog meer middelen?

Antwoord

Beste vragensteller,

Er zijn inderdaad nog andere middelen. Het lijkt mij het verstandigst om met de voorschrijvend arts te overleggen of een ander middel, wat wel vergoed wordt, mogelijk is.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

medicijnritalin
1 reactie
linneke
beste vraagsteller,

Bij onze dochter werkte ritalin, strattera ook totaal averechts.
ze slikt nu imipramine. Door de psychiater voorgeschreven maar nu overgedragen aan de huisarts.
het is een antidepresiva. Dochter zegt ondanks ze niet depressief is rustiger te zijn in haar hoofd. succes verder want het kan een heftige zoektocht zijn om eindelijk iets te vinden wat verlichting geeft.