Lui been

drs. N. Wolswinkel / 5 reacties

Vraag

De laatste tijd heb ik veel last van mijn rechterbeen. Het been voelt 'lui' en zwaar aan en ik heb het gevoel dat de spieren van binnen dicht zitten. Toch voelt het anders dan spierpijn. De pijn is irriterend en ik kan niet goed op mijn been staan. Heeft het misschien met de slagaders te maken? Kan ik er iets tegen doen? Alvast bedankt!

Antwoord

Met deze vraag kan ik niet zoveel. Het hoort niet en het lijkt me nuttig het door de huisarts te laten onderzoeken.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
5 reacties
PK
Herkenning, ik heb dit ook af en toe.
ik denk dat het komt van vermoeidheid, laat het been rusten!
Alphonsus
Masseren van het been om de doorbloeding te verbeteren.
floddertje
Had ik ook, nu slik ik medicijnen er voor en heb er geen last meer van!
Catherine
Restless legs ??
floddertje
Inderdaad!