Ladycomp

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Mijn vrouw en ik overwegen enkele tijd om over te gaan op een natuurlijke vorm van anticonceptie. We hebben enige dingen gelezen over de Ladycomp. Graag zouden we dit eerst voor willen leggen aan jullie deskundigheid om na te gaan of we hier goed aan zouden doen.

Antwoord

Ik heb geen ervaring (of ervaringen gehoord) met de ladycomp. Wat ik lees op de site ziet er goed uit. De betrouwbaarheidsindex zou dus gelijk aan de pil zijn. Voor gemotiveerde stellen kan dit een goede optie zijn. Wanneer de liefdeslust wat minder controleerbaar is, of een stel impulsiever is, dan blijft de pil natuurlijk een erg gemakkelijke methode. Maar discipline is natuurlijk ook een waardevolle deugd.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
1 reactie
Con
* reactie verwijderd door Refoweb *

Reageren op een antwoord is mogelijk mits de reactie iets toevoegt en niet in strijd is met het antwoord van de deskundige. Vraagstellers zijn niet gebaat bij tegenstrijdige reacties en bovendien vinden we het ongepast ten opzichte van de deskundige die zijn/haar vrije tijd ter beschikking stelt om onze bezoekers te helpen. Voor discussies is er het forum.