Vrouw wil niet weg uit gemeente

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Geachte dominee. Ik heb een gelukkig huwelijk en we behoren kerkelijk tot de Geref. Gem. Nu zie ik het vanwege de prediking niet meer zitten in die kerk, maar mijn vrouw wil van deze gemeente niet weg. Ook voor de kinderen is het een moeilijk probleem. We komen hier niet uit. Met de predikant is dit niet bespreekbaar. Weet u hoe we verder moeten? Graag uw advies.

Antwoord

Wil de vragensteller contact opnemen (eventueel met een anoniem mailadres) met vragen@refoweb.nl. Ds. Vreugdenhil wil deze vraag graag persoonlijk beantwoorden.