Mag ik Alie Hoek-van Kooten een compliment geven voor haar korte en bondige antw...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag ik Alie Hoek-van Kooten een compliment geven voor haar korte en bondige antwoorden? Ze geeft echt antwoord op de vraag en draait er niet om heen en doet dat zonder 'preek'.

Antwoord

Wat een leuke reactie. Bedankt! Omdat ik zoveel vragen heb, heb ik ook geen tijd om uitvoerig op de vragen in te gaan. Inderdaad probeer ik altijd kort, bondig en praktisch de vragen te beantwoorden.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

refoweb