Vragen van panellid
Ds. A. Jonker
Tegenstelling tussen God in het OT en NT
Ik heb grote problemen met de tegenstelling tussen de God in het OT en Die van het NT. Als ik het OT lees, vind ik God nou niet bepaald Iemand om echt lief te hebben, eerder nogal wraakzuchtig (dood d...
Geen reacties
01-10-2001
Hoe geef je je over aan God?
Hoe geef je je over aan God?
Geen reacties
01-10-2001
Christelijke vrijheid
Ik heb een vraag over de christelijke vrijheid. Als christen wil je uiteraard naar de wil van God leven. Maar voor welke zaken geldt de christelijke vrijheid? Bijvoorbeeld over de spijswetten en de sp...
Geen reacties
01-10-2001
Wat is de bedelingenleer?
Wat is de bedelingenleer?
Geen reacties
01-10-2001


