Bevrediging voor geld

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Van een vriend hoorde ik dat er een meisje op school is dat voor 10 euro jongens mee naar huis neemt en ze dan bevredigt. Dat heb ik ook een keer door haar laten doen. Enerzijds spannend en opwindend, anderzijds voel ik me schuldig. Maar volgens vrienden is het geen echte seks. Hoe moet ik hier mee omgaan?

Antwoord

Op zo’n moment heb je op seksueel gebied echt wel wat met zo’n meisje. Je bent er ook echt te ver ingegaan, hoewel het nog geen seksuele omgang is. Die schuldgevoelens zijn er dus niet voor niets. Je moet voor jezelf echt denken: “Dit is eens maar nooit weer”. Dan besef je ook dat datgene wat je vooraf misschien zag als een spannend spelletje, toch ingrijpender blijkt te zijn en niet niks is.  Zie het maar als een jeugdzonde en neem je ernstig voor zoiets niet meer te doen.

Alie Hoek-van Kooten