Dikke bult

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Sinds een paar dagen is er naast mijn hart een soort harde bobbel verschenen. Is dit gewoon een bot of wat anders? Moet ik me hier zorgen over maken of is dit normaal?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Vanaf deze afstand is het voor onze artsen best lastig om die bult te voelen of te bekijken. Ons advies: wip even bij je eigen dokter aan.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl