Alles over Refoweb

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben bezig mijzelf te verdiepen in verschillende christelijke en reformatorische sites. Ik vroeg mij daarom af hoe Refoweb eigenlijk is ontstaan en waarom Refoweb nu Refoweb heet. Het valt mij namelijk op dat op het forum lang niet iedereen reformatorisch is. En ook worden sommige vragen beantwoord door mensen van buiten de reformatorische hoek, evangelisch of zelfs een zevendedagadventist (hoeft niet perse fout te zijn hoor, maar het valt gewoon op.) Wat vinden andere beantwoorders daarvan, dat ze in een heel brede bak van deskundigen zitten. En heeft Refoweb ook banden met Refoforum? Daar lijkt men het reformatorisch-zijn wat serieuzer te nemen.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Alles van en over Refoweb vind je hier... Wil je meer weten, stuur ons dan even een mailtje zodat we je kunnen bereiken.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl