Vriend had in verkeringstijd omgang met diverse meisjes

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ongeveer vijf maanden geleden is mijn verkering uitgegaan. Ik had verkering met een erg leuke jongen; dat dacht ik tenminste. Onze relatie was opeens over van zijn kant. Hij gaf aan dat het beter was zo. Goed komen kon niet meer van zijn kant.

Ik ben er achter gekomen dat hij tijdens onze verkeringstijd omgang had met diverse meisjes. Ook contact op lichamelijk gebied! Ik heb hem hier mee geconfronteerd, echter hij ontkent dat. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan? Ik voel me zo genomen! Ik heb hem een brief gestuurd; hier reageert hij niet op. Wat zou ik verder nog kunnen doen?

Antwoord

Het is sowieso negatief dat hij niet reageert op jouw brief. Heel goed dat je hem er mee geconfronteerd hebt dat hij contact had met andere meisjes, zelfs op lichamelijk gebied. Want als dat niet waar zou zijn geweest, dan had hij dat uit kunnen leggen en kunnen weerspreken.

Als het allemaal waar is, dan denk ik dat je alleen maar ‘blij’ moet zijn, dat je daar vóór je huwelijk achter bent gekomen en dat de relatie met hem uit is. Wel hoop ik dat je nu niet denkt dat alle mannen wel zo zullen zijn, want dat is echt niet zo. Probeer achter dit alles een punt te zetten en stel je open voor een nieuwe relatie.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering