Stapelverliefd de vrouw van dominee

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een groot probleem. Ik ben namelijk al enkele jaren stapelverliefd op de vrouw van onze dominee. Ik kan er vaak 's nachts niet van slapen. Ik weet dat ik dit niet mag denken, maar toch houdt het me steeds weer bezig. Ik kan de gedachten daaraan gewoon niet wegbannen. Kunt u mij helpen?

Antwoord

Ik weet verder niet hoe oud je bent. Ben je van haar leeftijd? dat maakt nog al wat uit. Zo is toch wel lastig die vraag te beantwoorden. Ik denk dat je met je verstand ook wel weet dat het niets zal kunnen worden en dat je het zeker ook niet aan haar mag laten merken. Ze is immers al getrouwd en daar mag je niet meer tussen komen. Zeg haar dan ook nooit dat je gek op haar bent, want dan breng je jezelf echt in de moeilijkheden. Ik denk dat zij erg beantwoord aan het beeld wat je hebt van je toekomstige vrouw, dat je zo'n type vrouw later graag zou willen hebben. Ik denk dat je eigenlijk verliefd bent op het ideaalbeeld wat je van een vrouw hebt.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid