Datingsite als middel uit Gods hand

Ds. W. van Vlastuin / 2 reacties

Vraag

Aan ds. Van Vlastuin. Graag wil ik een vraag stellen over het antwoord wat u gaf over het onderwerp "Initiatief voor (huwelijks)relatie". U schrijft o.a. "In de tweede plaats kun je net als Ruth de middelen gebruiken. Je kunt gelegenheden tot contact als zulke middelen zien". Mag je een christelijke datingsite zien als een middel uit Gods hand, als je dit biddend gebruikt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste X,

Mijn reactie  kan heel kort zijn: Ik denk dat je in afhankelijkheid van de God van het huwelijk gebruik kunt maken van een christelijke datingsite om in contact te komen met iemand om het leven te delen.

Alle zegen,

Je W. van Vlastuin

Ds. W. van Vlastuin

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Wezep
  • Status:
    Inactief

Tags in dit artikel:

datingverkering
2 reacties
Steven-B
*Reactie verwijderd door moderator*
joanny
Persoonlijk vind ik dat je niet op een datingsite kan zitten als je getrouwd bent.
Ik heb mijn vriend ook op een datingsite ontmoet. Terwijl wij al een relatie hadden, bleef ik nog een tijdje lid, ook omdat er goede vriendschappen waren ontstaan. Mijn vriend, die overigens niet jaloers is, vond het niet echt leuk, want zo zei hij, het is tenslotte een datingsite, je kan mails krijgen van andere mannen en dat zou je nieuwsgierigheid kunnen wekken.
Ik ging er over nadenken en hij heeft gelijk. Je kunt ook op een andere manier contact houden met elkaar en eerlijk gezegd zou ik het ook niet leuk vinden als het andersom zou zijn