Personen uit de Christenreis en de Christinnenreis

Ds. C. Harinck / Geen reacties

Vraag

Ds. C. Harinck. U heeft het boek Personen uit de Christenreis en de Christinnenreis geschreven, maar dit is helaas nergens meer te krijgen. Heeft u nog een idee hoe ik hier aan zou kunnen komen?

Antwoord

U kunt het beste bij de tweedehandshandelaren zoeken. Den Hertog in Utrecht heeft nu ook een grote tweede handsboekwinkel. Of je zou een advertentie kunnen zetten in een kerkblad.

Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest,

Ds. C. Harinck

Lees meer artikelen over:

boeken