Vraag niet online publiceren

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Als je een vraag wilt stellen en je wilt niet dat het in de vragenrubriek komt, hoe gaat dat dan? Moet je dan je emailadres er bij geven? Of kan dat niet?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Helaas ontbreekt ons de tijd om vragen persoonlijk te beantwoorden. Bovendien voorkomen we met het online zetten van de antwoorden dat dezelfde vragen ontelbare keren gesteld worden. Voor onze panelleden is het ook vervelend om steeds weer dezelfde antwoorden te moeten geven. Daarnaast weten we uit ervaring dat ook meelezers vaak geholpen worden met een antwoord.

Je kunt een vraag zodanig anoniem stellen dat herkenning vrijwel altijd voorkomen wordt. Veel vraagstellers denken vaak dat zij de enige zijn met een bepaald probleem. Na zes jaar vragenrubriek kunnen wij je verzekeren dat dit beslist niet het geval is.

Alleen als er sprake is van direct levensgevaar worden vragen persoonlijk beantwoord. Het is dan wel verstandig om je emailadres te vermelden.

Hartelijke groet,
Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb