Nog nooit een zaadlozing gehad

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben 24 en heb volgens mij nog nooit een zaadlozing gehad. Ik bevredig mijzelf al wel jaren. Dit gaat goed, maar als ik dit soms enkele maanden niet doe, krijg ik geen zaadlozingen. Klopt dit?

Antwoord

Je schrijft dat je jezelf wel bevredigt en dat dat ook goed gaat, maar krijg je dan geen zaadlozing? Er vinden dan toch vrijwel altijd wel spontane zaadlozingen plaats die je misschien niet altijd bewust merkt.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

zaadlozing