Catechisatie voor verstandelijke beperkten

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Zijn er in de buurt van Het Gooi en omstreken dominees die jongeren met een verstandelijke beperking aangepaste catechisatie kunnen geven? Groetjes van een meisje met een verstandelijke beperking.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Hieronder een reactie van een lezer:

"Ik weet dat er in de Gereformeerde Gemeente van Zeist voor de regio catechesatielessen worden gegeven aan verstandelijk gehandicapten. Ik weet niet of de vragenstelster bij deze doelgroep past, maar het is misschien de moeite waard om daarover te informeren."

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

catechisatiehandicap