Aan dominee Van Binnendijk. Zo bedoelde ik mijn vraag niet (...)nu wil ik het li...

Ds. M.F. van Binnendijk / Geen reacties

Vraag

Aan dominee Van Binnendijk. Zo bedoelde ik mijn vraag niet. Ik ben pas veertien. Het zijn niet puberproblemen tussen mij en mijn ouders. Het zijn de vele dingen die er allemaal gebeuren en gebeurd zijn. Van mijn vijfde tot mijn elfde jaar ben ik ook uit huis geweest. Maar nu wil ik het liefst weer weg omdat ik het niet meer uithoud.

Antwoord

Dan lijkt mij het ~voor zover ik het nu kan overzien~ een zaak van óf gezinstherapie, of (indien er sprake is van geestelijke of lichamelijke kindermishandeling) de Raad van de Kinderbescherming.

Ds. M. F. van Binnendijk

Lees meer artikelen over:

relaties