Tepel

dr. A. Logmans / Geen reacties

Vraag

Het is al heel lang zo, maar ik vraag het me toch af: is het normaal dat het puntje van je tepel bestaat uit een soort gelige brokjes?

Antwoord

Het lijkt erop dat de vragensteller met gelige puntjes bedoeld of de uitgangen van melkkanaaltjes, of opgedroogd tepelvocht, -secreet. Beide fenomenen zijn normaal. Als de vragensteller ongerust is, of het aspect verandert, is een gang naar de huisarts aangewezen.

Dr. A. Logmans

Lees meer artikelen over:

borst(en)