Contact met evangelist Van Dooijeweert

J.W.N. van Dooijeweert / Geen reacties

Vraag

Iemand uit Opheusden vroeg onlangs per telefoon het emailadres van evangelist Van Dooijeweert in Peru. De heer Van Dooijeweert heeft vervolgens zijn emailadres gegeven, maar nog niets gehoord. Hij is bang dat deze persoon het adres niet goed opgeschreven heeft.

Antwoord

Wil de jonge man uit Opheusden die mij het emailadres vroeg daarom even contact opnemen met mij. Na maandag graag. Bedankt.

J. W. N. van Dooijeweert.