Ds. Paul Visser over de Great Reset

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Vraag 1: In hoeverre moeten wij de -inmiddels veel bekeken- meditatie van ds. Paul Visser over de Great Reset als waarheid zien?

Vraag 2: Ik heb iets van de Great Reset bekeken. Ook heb ik onder andere de preek van ds. Paul Visser bekeken. Hoe denkt u hier over? Is het een teken van het einde der tijden? Moet er niet meer aandacht in de preek voor de Great Reset komen? Of gelooft u er niet in?

Antwoord

We hebben als redactie geen behoefte om ons verder te verdiepen in allerlei speculaties. Een nuchtere kijk op deze zaak vonden we bij de hoofdredacteurs van de 2 christelijke kranten: