Gedroomd over de wederkomst

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik heb de wederkomst van Jezus gezien in een droom. Deze droom had ik ongeveer acht jaar voordat ik tot geloof kwam, maar staat op mijn netvlies gegrift. Een absurd grote wolk in de lucht veranderde en vormde zich tot Jezus, iedereen kon het zien! Hierna schrok ik wakker. Wat moet ik met deze droom?

Antwoord

Onder de tag 'Dromen' vind je diverse antwoorden op soortgelijke vragen.

2 reacties
Sma
Misschien moet je het niet al te zwaar maken voor jezelf. We dromen van alles. Ik zou God bedanken voor het feit dat Hij belooft dat Hij terugkomt en dat hij je hier aan herinnert in een droom.
Hansjoachim
Wat een mooie droom. Dat je er bij stil staat is hierin gelegen dat je er serieus mee omgaat. Ik zou je willen bemoedigen om dicht bij de Heer te leven. Gelet op de tekenen van de tijd zou jouw droom wel eens heel spoedig in vervulling kunnen gaan. Volgens 1 Tess 4:17 zullen wij een ontmoeting met de Here Jezus in de lucht hebben. Leef zo veel mogelijk naar de Geest en wees een getuige van Hem desnoods met woorden.
Heel veel zegen hiermee toegewenst.